onsdag 22 februari 2012

Min-dag-i-bilder.... TYYP

Oij vad dagen har varit fullspäckad ! :)

FÖRST ! Hoppade vi bildkonst-tjejerna iväg i en minibuss till Nykarleby !
Chillade där en stund ! Och sen hann jag inte med min egen husis-grupp till Snellmans (köttfabrik)
Å titta kossor.... TYYP !! BLABLABLA ! :D


SÅÅ... Istället fick jag fara iväg tillsammans med Lina till FITNESS och ha skojj i "skummgummi-salen"


Och efter det trodde vi att klockan var en timme mera än var den igentligen var 
så vi stressade till K-super-market för att köpa mat och sendan till Neste för att ÄTA !


NU äter jag godis men måste VÄRKLIGEN stressa iväg till Xodus !

( one direction skivan fick även följa med på bild ) <3

Hejdåå ! Meera inlägg senare ikv ! <3




2 kommentarer:

  1. Herregud! man måst ju böri tänk på hur man ser ut på dina bilder nu! XDD

    SvaraRadera