torsdag 25 oktober 2012

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt, graderna sjunker så fort överallt.



En till skoldag har jag kämpat mig igenom. 8-3, fick sluta lite tidigare.
Igentligen var det ganska chill för direkt kl 8 började vi med en ansiktsbehandling,
så själv fick jag ju bara ligga och bli ompysslad.

Nu ligger jag och halvfryser under täcket, se en film eller någon slags serie ?
Det skulle vara ganska avslappnande just nu.
Men vill se en serie som är intressant och int om nå fjantiga vampyrer etc.
tips ?

Och idag kom första snön oxå ! Min reaktion var inte speciellt positiv...
Eller små hagelpipplor borde man väll kalla det ? :)

6 kommentarer:

  1. PRISON BREAK..så bra!

    SvaraRadera
  2. Pretty little liars (PLL ) är en bra serie :) ( om du int ha sett de då) Kan värka tråkit i början, för mej var det de men sen är du så illa tvungen att se vidare så till sist är du helt klart beroende :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA jaa, har sett första avsnittet, alla säger de e bra...
      Men ja kanske måst pro se de rikti på riktit nån gång då :))
      Men prison break va faktist skitbra, håller på me de nu :D

      Radera
    2. heeeeeeeee som jävla assoome Malin :) <3<3 PRISON BREAK e som sjukkt bra serie, åsa e ju hande huvupersom liite väldigt snyyg ;)

      Radera
    3. Hahahah AIJAAAA ??? Sjuuuklit snygg !! :DD

      Radera