måndag 4 mars 2013

That's what i'm afraid of, not being enough.


Energidryck i handen som jag nästan levt på under sportlovet, första gången jag märkt att såna saker verkligen fungerar.
Men ska nog se till att inte dricka allt för många så man inte ser ut som en bulle senare ^^

Känner att bloggen går så ner så vill bara blogga mera nu ! Problemet är då att jag inte har så mycket att säga.
Första skoldagen gick faktist jättebra, var med Toni efter skolan ända till dansträningarna började.
Super-super kul att få dansa igen, har ju varit en vecka ledig p.g.a sportlov och så. Känndes riktigt bra!
Men drar ändå bara massa bulla här så kan lika bra fara och sova, gonatt bloggen <3

1 kommentar:

  1. Du får en blogaward från mig till dig, se efter på bloggen min för frågorna du får! :D

    SvaraRadera