onsdag 19 juni 2013

Lägg din hand i min, så är vi starka tillsammans, svaga tillsammans. Så är vi tillsammans.

Jag och Älsklingen på skolavslutning.

Äntligen färdig städat på Cronhjelmskolan. Har alltså sommarjobbat där sedan skolan slutade,
och inte det roligaste att städa ända från taket ner till golvet, så skönt att det är färdigt.
Ska "moppa" iväg mot stan nu och väcka älsklingen som troligtvis sover ännu ^^
(Fina ordval jag använder) XD Längtar tills man får bil, och är äntligen anmäld till bilskola
fast det ändå är en bra stund tills jag är 18 :)

CYA !

8 kommentarer:

  1. ni verkar ändå hålla lite avstånd på bilden en kram av kärlek ska ju vara stark och fast, inte låta den andra personen slita sig ifrån en :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså vill ni ha en bild på när vi ligger me varandra så vi sekärt är nära
      eller va e nu dehär om ?! Nie ganska patetiska, men Haters Gonna Hate !

      Radera
    2. nää men en kram är en kram och och man tycker om personen ska det vara en riktig kram ;)

      Radera
    3. Hååååmmm Hååååmmm..... Förstår mej int på folk som till och med kommenterar hur man står på en bild... :/

      Radera
    4. jag driver ju förfan hahaha! <3 söta ;)

      Radera
    5. Nemen tycker int alls de låter så, svårt ti bedöm vad en anonym säger när man int enns vet vem de e :)

      Radera