onsdag 13 juli 2016

Sommar är det enda ordet jag kan beskriva min tillvaro.


Ligger i solen nujust och överkokas som en levande hummer. Det är verkligen varmt här. Min pool har inte blivit inköpt för vädret har inte riktigt hållit för det. Men nu skulle den uppskattas till 1000. 

Tänkte sätta upp lite bilder från snap av de senaste dagarna.



 Var i Kronoby i söndags och hälsade på Oliver och Hugos fammo. God mat, mysig hund och lite "sommarspel"

 Titta vilka stora morötter vi redan fått, men nu är dom färdig gallrade så vi får vänta några veckor till. Inga problem för mig dock för jag äter dem inte enns.



 I förrgår fick jag en heldag på villan och på kvällen for jag och Emma till hennes farföräldrars villa för att spela Pidro. Oooj som på gamla goda tider. Vi har igentligen inte umgåtts på typ 5 år (?) Så de var härligt.
Här kämpade jag igår att hitta sol men inte allt för bra utbud... fick ihopmatchat de fint med all over pink 🙌💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar