söndag 16 september 2012

Jag ville skriva en liten visa där ögonblick blir till evighet.

Denna söndag har inte varit som en vanlig söndag, det har hänt något hela tiden.
Inget slö på soffan precis, först klockan 2 släktkalas och äta en fin Angry Bird tårta.
Direkt därifrån till Krombi för att hälsa på småbrödernas fammo och kl 7 blev det lite dans
nästan som truppdans men med lite övning ska det nog gå bra med alla hopp i luften åt alla håll :)
Efter träningarna for jag ett varv via Heidis på en snabb kaffe, sett X Faktor och nu borde man göra matte...
Men orkar inte riktit med det känner jag...

Iaf blir det en liten sovmorgon imorgon och kl 11 igen till Heidis för att hämta upp henne för skolan.
Känns som att jag bor där snart.. Hehe...

Häälit med sommar säger ja bara...


Men gonatt folket säger jag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar