onsdag 12 september 2012

Liten present jag fick igår !

Som jag berättade igår så gav Emmas fammo mig en "present". Fyller inte eller något.
Men hon hade ingen användning av detta underbara make- up kit !
Här finns nästan allt i ett.. Blev riktigt glad !
Överst är många olika färger av ögonskuggor, nästa lager, mini borstar och rouge
ännu ett lager längre ner finns små läppglans och puder/solpuder. Även ett mini mascara där i mitten !
Detta är köpt från båten, märket Casuelle.
Känner på mig att jag kommer få användning för det iaf :)


Det blev tyvärr lite dåliga bilder men.. 

Nu blir det en tupplur före träningarna !



2 kommentarer:

  1. Vaför fick int Emma sj de?? :D
    Men cooolt!! ^^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Emma sa hon int använder ögonskuggor, det skulle bara stå och "damma" ! :))

      Radera