fredag 14 september 2012

Vad fick Malin från Spanien ?

Fick inte speciellt mycket men är nöjd iaf !
Somsagt var det ju ingen vidare shopping heller
men iaf detta fick jag :
En armbandsklocka


Ett vattenfast mascara och en ögonfransböjare

Ser någon vad denna suddiga bild är ?
Jo en navelpiercing !

Bäst är nog piercingen och klockan !
Jag gillar blingggg ;)

Nu blir det iaf att städa rummet lite grann. It's a messsssss !
Kom hem igår och slängde ut allt jag hade med till pappas för att jag sökte 1 sak...
Så brukar det vara ibland :)

2 kommentarer:

  1. du har visst ätit opp godiset??? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHAHA
      Det är som att du skulle känna mig väldigt bra för jag har bara 7 kvar ... XD
      HAHA godisgris är jag jaaa ! Men såg int riktit nån poäng att fota de HAHA :D:D

      Radera