måndag 12 november 2012

Munsäl dansin - bilder

Några bilder från i lördags på munsal !
Ungefär såhär såg jag ut, vita byxor, vanlig svart topp från turkiet och jackan köpte jag i Hesa inne på Gina som jag faktist inte har visat :))

Heidi i taxin =))

Jag å Mim <3

Mina fina vänner Johannes och Sanna :)

Otto, Heidi och Jerker där bak :D

HAHA hupps, fin bild, vet knappt vem som e me här XD

Lånade dessa bilder från Linas blogg bara för att jag själv hade så några, hoppas de e okej :))
Munsal var ju nog riktit kul och så, mera sådant, kvällen gick kanske lite för fort iaf !
Hann bara se personer och så drog jag iväg någonstans känns det som.. :DD

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nåå... No kanske ja rojva på liiti.. :D

      Radera
  2. du flashar liiti på bilden in i wc

    SvaraRadera
  3. Fick du de na? Haha vaför sko du.

    SvaraRadera