torsdag 1 november 2012

We are waiting on a dream, so we go to sleep. But nothing happens when we wait too long.


Idag har jag:

Börjat skolan kl 12, gick på mat och bytte om till de kläder vi har i salongen,
idag hade alltså halva 2:orna och halva 1:orna kundbetjäning, 
hade ingen egen kund men vi hjälpte till mycket. Har stått mycket i sköljen och diskat -.-
Jättekul, men tiden har faktist gått riktit snabbt. Hade lite handvård på mig själv ft. Lina xD
Och sen blev det mat IGEN... Var i skolan ända till kl. 8, 
har oxå failat brutalt med en ansiktsmask så mitt fejs blev tomatocolor...... xD
Skrattat lite åt "skottet" HAHA inte många som fattar nu xD
Men dagen har varit riktigt kul.
 
2 strandisar från sommaren 2012
 
Efter skolan bestämde jag mig för att fara på Hip-hop sådär spontant, kuna int så myki men de sluta med att ja troligen ska göra en halv-framvolt med gymnasterna i programme. Allt var så coolt, är riktigt taggad ! :D
Nu blir det duschen, PB och sängen bummms ! Kl. 8 till skolan imr igen så hinner bara sova och iväg :D
NATIIIII PÅ ER !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar