torsdag 15 november 2012

So I won't let you close enough to hurt me.

Godagens !
Dagen har bestått av att ge en handvård & djupansiktsbehandling till 2:orna, och se lite innebandy,
senare gav 2:orna en sockervaxningsbehandling till oss ! Lena ben ;) Tog int så sjukt som ja hade trott :)
Senare for vi alla iväg till Idrottsgården för att se skolans innebandyfinaler och Kosm 11 vann ! GRATTIS !

Nu måste jag verkligen städa mitt rum men har inte riktigt humör för det så bara 1 avsnitt OTH först.
Senare blir det träningar, men ska bara chilla och markera igenom danserna mest, tro det eller ej men det är för mina nyfixade ben ;) HEHE...

Imorgon hoppas jag verkligen jag slipper med till Vasa och se Valtteris&Calles match, men mera om det sen när jag vet mera hur det blir :)

xoxo

2 kommentarer: