måndag 28 januari 2013

Andas in och andas ut, orkar jag så orkar du.

Ett desperat försök att få min tårtbit och min kaffe att se god ut,
som bloggare brukar man fota maten FÖRE den är uppäten, men inte jag nejj :)
Tänkte berätta lite om dagen. Mycket humörsvängningar kan man säga.
Började tröttare än vanligt men kom mig till skolan, fick flippningsfel med Heidi så seriöst varenda liten sak garvades åt.
Efter att skoldagen tog slut klockan 4 så tappades livslusten av att gå till busstationen i detta slaskväder, men...
Där satt Abdifatah så sött med en kaffe och tårta, har inte sett honom på flera veckor så blev genast jätteglad igen.
+ att man fick gratis tårta och kaffe vid matkahuolto eftersom de fyller 80 år, det gjorde min dag ännu bättre!

Hade tänkt luta mig tillbaka nu, se lite Sveriges Next Top Model och Andra Avenyn, ta det riktigt lugnt med andra ord.

2 kommentarer:

  1. He låter ju som en lyckad dag tå du fick se abdifatah ;)

    SvaraRadera