tisdag 15 januari 2013

Att andas är att välja, att kyssa en främling i nacken, säga "hoppsan". Att andas är att välja plötsligheten att åka en hållplats längre än vanligt, MjukHångla med livet, säga "Wow".

En bild från Sverige, lite brunbrändaare då oxå.

Tror jag aldrig har varit så sugen på en utomlandsresa som jag är nu,
det bästa är att folket här i huset är liiite på det. De tittar runt på nätet & sånt.
Men vill ju till värmen NU NU NU, ser bara massa sommarbilder.

Tror jag blir såhär desperat bara för att jag har jätte tråkigt XD
Har inte gjort något idag, nästan så skolan ska bli kul imorgon då.
Får börja med ett helt nytt ämne, kropps- och fotvård ! :)
Ursäkta för mitt flummiga/onödiga inlägg men kände bara jag ville uppdatera.

2 kommentarer:

  1. känner precis likadant! Jag vill ha sommar NU eller åka bort till värmen och bara vara.. tror det måste vara vintermörkret som gör en desperat ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sant, å hande känslan när man e myki brunare än alla andra, bäst ! :D

      Radera