tisdag 29 januari 2013

Love is not blind, but it's often pretty stupid.

instagram @linanygard

Lättast blev det att ta en fin instabild av Liinus, hehe fölååt mig !
Men iaf blev det godisköpande på hålpasset och chokladstången fick jag kastad i huvet av Lina.
Tack för godsaken ! Söt hon är, en fin historia bakom den oxå men.. XD Det tar vi inte nu.
Och joo, min jacka är lite sönderbrännd av olika skäl, fiin-fiint !

Otroligt skönt att vara hemma nu äntligen, en lång skoldag, nyduschad och vill nästan fara och sova redan ^^

6 kommentarer:

  1. men ååh...jag sko ju just uppdatera bloggen me den bilden då jag int orka sök nån annan XD nu orkar ja ju int nåmer XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jåå snella jöö de :D De blir kiva ^^ Hhehehe.. flååt ;oo

      Radera
    2. KOM IGEN NU LINAAH!! int ba jag som väntar att duska uppdater XD

      Radera
  2. var e min choklad malin o lina :P ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. köper bara åt di jag tycker om ;)

      Radera
    2. Ja e it lika sneeeell som Liinus XD du får it na :D Moheheheeeeee

      Radera