söndag 4 augusti 2013

Powerpark - bilder

De två nyaste instabilderna från dagen. Ni kan följa mej på @maaalinlindstrom för mer uppdatering. #followme

Startade klockan halv 10 på morgonen, ABC kaffe var ett måste !
Vi avslutade dagen med ett lugnt varv i Parisehjulet, och började köra hem klockan 7, trött var man minsann.


Jag och Älsklingen var och köra Go-cart, roligaste på hela dagen att prova något riktigt nytt.
Blev superglad när jag trodde jag vunnit Toni, men de hade bara kastat om namnen.
Så jag slutade på en 4:de plats. Men ändå nöjd, Tyckt ja körde hårt !
Det blev matdax, vi blev humgriga och åt en ljuvlig måltid med äcklit sallad ^^
Tog det lugnt efter maten och gick runt en stund och tillsist hittade vi 2 dvärgar
 som liknade väldigt mycket oss själva. Även en 3:dje i bakgrunden.
Smygfotar Lina med sin efterrätt.
Toni hittade oxå något gott han gillade.
Lina står i bakgrunden och hjälper mig göra reklam om Power-park godis !

Våran dag vid Powerpark var helt underbar ! Vädret gjorde det ännu bättre fast jag själv knällde lite om hettan. ^^
Tänkte inte berätta så mycket mera eftersom det finns bildtexter om dagen under bilderna, dock telefonkvalitet..
Precis när man kommit hem plumppade det i telefonen och Lina skickar världens sötaste meddelande så man blir helt rörd.
Har saknat våra bus<3 Tack för en underbar dag, behövde komma bort lite och det känns jättebra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar