måndag 5 augusti 2013

Utmaning !

Bilden har inget med inlägget att göra, men kände att jag ville ha någión slags bild.
En från jakobsdagarna !

Fick en utmaning av Martina, tänkte jag ändå kunde svara på frågorna i brist på annat ! :)

Regler: 
1. Alla som blir utmanade måste berätta 11 saken om sig själv. 
2. Man måste svara på utmanarens 11 frågor. 
3. Utmanaren måste hitta på 11 frågor till nästa utmanare. 
4. Utmanaren måste sen välja 11 bloggar att utmana som har lite läsare (ev.). 
5. Du måste berätta vem du har utmanat.

11 Saker om mig:
1. Jag har aldrig tyckt om någon så mycket som jag tycker om Toni, 5 månader idag, Älskar dej <3
2. Jag är LIIIVRÄDD för sjögräs, började gråta när Toni inte trodde mig XD men han fick ju det bevisat !
3. Jag är ett litet choklad/godis monster, skulle gärna cykla till ABC om orken hade funnits ^^
4. Mitt favoritdjur är katter ! 
5.  JAG HAR SVÅRT MED DETTA !
6.  Jag uppskattar mina bästa vänner mer än det kanske märks, men ni betyder verkligen och ni vet vem ni är <3
7.  Jag älskar skor, borde ta en shoppingrunda det var länge sedan !
8.  Har ångest över att sommaren är snart slut, är så jäkla blek iår när jag inte hunnit, orkat sola så mycket, sovit bort dagarna
9. Min favoritmat är thai ! tycker om kycklingbollar, vårrullar ni vet, saigon, asian garden och sån mat !
10.  Skulle vilja inreda lägenheten mera med fina grejer, men känner endå inte för att sätta massa pengar på det.
11. Jag sparar pengar så gott det går, jag SKA utomlands innom ett år, hade planerat höstlov, men kanske sportlov blir bättre.

Martinas (http://martinajutila.blogspot.fi/)

1. Vad är du mest stolt över med dej själv? 
2. Vad vill du göra med din framtid? Det hemska är att jag inte vet, utbilda mig till bartender nere i södern iaf, det vore kul !
3. Vilket är ditt favoritminne från denna sommar? Helt klart klacken tror jag ! Feelis, nytt folk, mycket skratt !
4. Vad gör dej ledsen? När någon sårar, när någon annan är ledsen.
5. Vad är det viktigaste i ditt liv? TONIIIIIIII <3
6. Vem träffade du senast? Tåniii / kissuna Murri & Nugge om de räknas ^^
7. Har du enligt dej själv bra självförtroende? Egentligen jaa men... eller egentligen bara ja !
8. Vilket var det värsta ögonblicket i ditt liv? När lillebror/mormor dog. Men var ganska liten då så har svårt att säga.
9. Vilket var det bästa ögonblicket i ditt liv? Svårt...Första veckan jag var med Toni när jag hade fjärilar i magen 24/7. Eller nu i efterhand var det lite roligt att låssas vara lite kylig alldra första gångerna jag såg Toni, när jag visste han var intresserad XD HEHEHE Elaka Mägg XD
10. Saknar du någon speciell? Amanda Häggblom saknar jag myki, och Amanda Sjölund ! Gammla 9c skulle vara roligt att gå i några dagar !
11. Vad ska du göra nu? Ut å lööööööiik !

Mina frågor till andra bloggare:
1. Är detta den bästa sommaren du har haft ?
2. Favoritfilm?
3. 3 favoritbloggar ?
4. Förhållande/1nightstand
5. Godis/Chips
6. TV/dator
7.  Vad har du för fritidssysselsättningar?
8.  När fyller du/hur gammal är du?
9. Vad skulle du köpa först om du hade 1 million ?
10. Vad är klockan nu ?
11. Festa/lata hemmakvällar elr med vänner ?

Jag utmanar:

Nej orkar inte tänka mera, fölåt men läser inte speciellt många bloggar, mest kända. så 5 får räcka.

 

2 kommentarer:

  1. Har du haft en lillebror? :o hur dog han? var han liten då? Det är så sorgligt då barn dör, Tar del av sorgen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp. Själv var jag 6 år och han dog av en hjärntumör när han var 2 och 1/2 år. Cann
      Cencer är int roliga grejer..

      Radera