fredag 16 augusti 2013

Instafuck works again !

Ååh har inte kunnat ladda upp bilder på insta på länge, vet inte varför.
Men tänkte jag kunde prova bata för att jag har lite tråk på jobbet och wupps så var den uppe !
Så min insta har nog egentligen alltid fungerat, det var bara dendär ena bilden som hade fuckat en gång.
Men nu är det fixat iaf (Y) ♡
så ni kan alltid följa mig på @maaalinlindstrom om ni kännet för det 
!

I skolan fick vi börja med ett nytt ämne idag, make-up ! Det var superkul.
Gjorde en sminkning på Nina och provade massa grejet hon normalt inte använder.
Och resultatet blev hur super som hellst ! Så skoldagen var igentligwn bara toppen ! :)

Nu skulle allt vara helt bra bara jag inte hade huvudvärk och vorit så trött ! :) Avslutar med min lilla insta bild.

5 kommentarer:

  1. BLOGG MEERA! alla håller mee, å din blogg e jättebraa!

    SvaraRadera
  2. UPPDATERA MERA FÖR I HELVETE ! XD :D hahah

    SvaraRadera
  3. ameeeeeen kom igen nu maaaagggaaaaaaaaaaaan!

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år :D Hoppas du får ett fint avslut av 2013 ^___^

    SvaraRadera