torsdag 26 maj 2016

Allting som är gammalt var nytt ett tag, Även vi som är så unga ska dö en dag.


Halojj!
Igår efter jobbet for jag till stan, svängde bara hem via för att byta kläder och sminka mig lite extra för de var dax för passfoto ! Ville markera ögonen och läpparna lite mera eftersom bilden blir svartvit. Och oj vad jag blivit bra på att ta selfies, speciellt lyckade resultat är de inte alltid, men ja har börjat tänka att ja måste ju ha något att smälla upp här.

Vad fanns på inköpslistan då?
Joo, passfoto och själva passet, sedan for jag in till loppiset mitt emot polishuset, inge vidare med kvinnokläder eller sånt.. Hittade faktist en hatt som jag inte vet om kommer komma till användning alls, men vi får see allt var ju nästan gratis där så. Hehe. Klädde kanske inte riktigt 100 i hatt men. Annars så hittade jag massor med skjortor till Toni, vilket han inte kommer använda :''D men de var så billigt ! Två var för små oxå för att han är såå bredaxlad så dom kanske Kristian vill ha hade jag tänkt.

Sedan köpte jag silvershampoo som tänkt och hårolja och även ricinolja som jag har i håret nujust. Sist tyckte jag håret växte i raketfart. Och jag tror ja har blivit blind fö ja vill de ska bli längre !!! Och fräschare, främst det nog.

Ska bara ligga å höra på Kent nu en stund och inte göra ett skit! Är inne i en beroendefas nu igen, de kommer och går. Nu som då föralltid. (Albumnamnet som nog kommer hamna på min arm under min livstidpunkt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar