söndag 29 maj 2016

Och det som gör mig till människa, är bara min oändliga längtan

Igår klippte och fixade jag min topp lite.
Gjorde spetsen där nere lite transparent.

Jahapp, då var helgen snart över...
Har varit en riktigt rolig helg, fredagskvällen bestod av Terjärv skolas vårfest och efter det hade vi överraskningsfest för en kollega som fyllt 50! Jätteroligt med god mat och hemliga gäster. T.o.m hemvägen var väldigt rolig me Eva, hon var så snäll och körde hem mig fast det blev en liten omväg.

Sedan var gårkvällen oxå riktigt härlig, den spenderades i Larsmo med terass/brygghäng och härligt sällskap.
Själv agerade jag chaffis så inte så mycket goda drycker för min del. Kom hem allt för sent oxå, eftersom det blev ett varv till Kokkola för at hämta Toni... Gillar inte att komma hem efter 4..

Ikväll tror jag vi ska sitta bakom flötet en stund, de är en favoritsysselsättning sommartid. Såå rofyllt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar