torsdag 22 mars 2012

Dag i Vasa



Hemma från en LÅÅNG dag i Vasa...
Vi startade lite över 8 i morrse... 
och for direkt till sjukhuset i Vasa för tandläkarbesök !
Dom sa bara onödiga saker... -.- Men fick shoppa lite på samma 
gång jag var där :) (Y) Blev bara ett par byxor, shorts, bikini underdel ,
ansiktspeeling och en navelpiercing ! 
Det bästa var att det var mamma betalar dagen (Y) :)

Men bilder på det kommer en annan dag eftersom jag är rätt trött nu :)

Negativt med dagen var:
1. Tappade bort min telefon men efter en timme fick mamma ett meddelande att den var upphittad 
vid Arnolds cafee

2. Min kamera gick lite sönder...Eller en del av displayen är svart men det ska dog fixas fort...
huvudsaken är att jag ännu kan fota med den :)

Annars var dagen riktit bra ! :) 



Sminka meij i bilen... å tog visst med bara 1 mascara hehe... :D

Åhhhh vi åt buffe vid Chili Lime... Det var världens godaste !
DÖÖR! Ni ser ju hu myki ja käka... va int hungri före 9 timmar senare så.. xD

Och såklart det dagliga kaffet !




Imorgon blir det kort skoldag (9-12) och sedan ska allt ställas inför Cronisdiscot 
som är senare på kvällen :)
Tror det kommer att bli riktit bra bara allt folk kommer dit !
Så ALLA som läser detta kan ju ta sig dit en sväng H3h3 :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar