tisdag 6 mars 2012

9c i pulkkbacken :D


Oij vad jag har kämpat med att överföra bilder från telefonen till datorn
Men sen när jag hajjade knixet så gick det jätte lätt :)

Altsåå... Skoldagen va helt okej ! Vaknade 10 minuter före 8..
och hjälp vad jag sprang och stressade... Ska kärpa mig med att komma i tid till skolan
nu när det är så lite kvar :)

Och ska sätta upp lite bilder och någon liten film från fysik-timmen..
Vi for ut till pulkkbacken och skulle mäta rekodtid på hur snabbt man ränner m/s.. BLABLABLA !
Och riktit kul var det :D 

Dessa 2 bilder är gamla! Biologi är ALLTID chill




HAHAH Valtteri är söt !! xDD HOHOH
                                                     Hade igentligen tänk fota med kameran...
Men... hade såklart glömt minneskortet in datorn hemma -.-
Så det blev bara 1 bild.. 
MEN...
 sätter upp en fin film när Lina failar oxå xD :D



HAHA Voi voi.... dagen ungdomar ^^
Å Fick just veta att jag ska cykla/ta mopon till Vikorholmen snart :)
                                               Tanken på att cykla 7 km är inte speciellt NAJJS...
Så idag e mopon kanske min bästa vän....? ;) 

MEN HEJJS SÅLÄNGE :D
Ja ska fota myki random så kommer de upp sen ikv !
                                                                       PUZZ HEJ :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar