fredag 9 mars 2012

Festa-Pesta på en FREDAG ♥♥♥

Nåjaa ! Snart kan min fredagskväll dra igång !
Har sminka meij färdigt !
Å jaaa... de känns som att de e länge sen ja har
vari me ALLA kaverina ! :)
Så ikv blir det att fara till Attes :) (Y)
KIVAAAA :D

Först taggar man med popcorn ! ^^



Å tidigare idag så måsta jag iväg till sjukhuse en 12 tiden...
För att i sommras fick ja ju mitt knä ur led på jeppisdagarna !
Å nu sko de visas upp :) (ett halvt år senare)
Ska tillbaka å få ett tränings-schema hu ja ska träna upp de !
Men de e ju bra att ja får dans så myki ja vill ^^
Men ja kommer att måst operera iaf ena knät.... int så kul...
Men de e om ganska länge, när jag slutat växa tyyp...
SÅ INGE DEPP ÖVER DET :)

Nu ska jag iaf äta tacos och sedan pyysa iväg :)

KRAM HEJS ! ^^
Kameran ska med oxå ^^ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar