lördag 10 mars 2012

Gårkvällen i bilder !


Japp! Hos Atte var vi igår ! :D
Vissa bilder är felsvängda men sånt e livet !
Orkade helt enkelt inte svänga dom ! ^^


Precis före jag stack iväg så ego pixade jag som vanligt ^^ HEHE är ganska bra på det ! :D

ROCK-LINA 

Rock-Snygg-Lina !


Älskar Jonttis tröja ! (Norlie & KKV-Tröjan du hatar)

Hej ! Nördarna Jonas, Adam och Lina

Att se filmen Cars 2 kan vara feeelis... -.- Och lite folk på bild ^^

Mera folk ! (Alex e söööt) xDD ^^

No har ja ända snyggaste vännerna <3

Detta var då lite av gårkvällen ! 

Och tidigare idag var jag på vinterkarnevalen i Larsmo !
Det var jätte mycket folk där ! Körde bl.a. skoter-race ^^
HAHA tkr om att känna sig liten ^^
Men det berättar jag mera om i ett annat inlägg ! :D

Kl 6 kommer Colin hit iaf å sen ska vi dra till Emilias !
Det är jätte länge sedan jag sett flickorna från stan så de ska bli skojj <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar