söndag 18 mars 2012

Sportig söndag ! :)

Jag brukar aldrig känn att shitt vad ska ja skriv ?
Men nu gör ja de....
Men ja kan ju seii allt va jag har gjort idag iaf :)

Först så hadd jag planera att ja sku sova till ½ 2 typ....
Men neej.... Har tyyp haft döö-tråkit ända tills ja bestämd meij för att 
fara ut å spring :) De sko ja ingentligen aldrig koma på att göra
men med Mp3:n i örat så gick de jätte bra :D
Allt va chill utom att ja fick skoskav MITT under foten...
De va typ weird... Men hadd inte mina egna skor så kanske därför :)
Ja sprang ända till kyrkan ! Duktit...
 okej de blev kanske typ 6 kilometer sammanlagt

Måsta ju fota kyrkan när ja äntligen kom fram ^^ Hehe


Mamma tvinga i meij korv efter träningarna eftersom ja hadd glömd att eta...
Woupsii ^^

Ett såndär foto som man bara måst ta om man har med kameran ^^
(Hehe.... lika va de förra söndan ^^)
Ja har altså trögat,vari ut å spring, vari ti Citymarket med Lina å SNABBT 
till Martinas en sväng å sen på träningar :)

Å just så tänkt ja döö ! De kom nå rikti CP ljud från mitt täcke ! HAHA
Men de va bara söta kissen som har sovd här utan att ja har veta de ^^ 
NAAWSI ^^
Å nu ska ja oxå hoppa under täcke ^^
GONATT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar