onsdag 10 juli 2013

Låt oss gå för långt, vi tar ett sista steg, men tittar inte ner. För du vet, hur dom än försöker ta oss ner på jorden.


En ny parfym jag köpte förra veckan fick vara med på bild idag. Dagen har bestått av jobb, Mc Donalds 
och kaffe hos Jennis.Och faktist en lite sväng via Fagerudds bageri för att köpa lite pizzabröd och kaffegrisar !
Ska försöka ta natten nu för att orka upp till klockan halv 8, har svängt lite på dygnet så känner mig inte speciellt trött.
Men om jag sitter här så somnar jag ju ändå alldrig så. Gonatt bloggen !

Ps. Det var supernära att jag inte skulle göra detta inlägg, tänkte att jag inte får ihop ett enda vettigt ord.
Men grattis, lite text har jag ju fått ihop till dem som verkligen gillar min blogg och kommenterar att jag ska uppdatera mera. :)

3 kommentarer:

  1. Hu e de riktigt med Lina nygård? eller hur mår hon??? för jag tycker hon har blivit riktigt,eller nästan sjukligt smal :o har hon nån ätstörning??? jag kan ju ha missförstått allt samt bara sett fel elr ngt men...fundera bara om hon har fått hjälp eller behöver innan det är för sent :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detdär kan inte jag svara på alls, du måste nog fråga på hennes blogg isf och se om hon svarar :)

      Radera
  2. tkr du ska blogg nu Malin! :) tips; 1. lite va du gjort i sommar 2. favorit sommaroutfit 3. fina bilder 4. skol längtan jo/nej.. 5. bästa sommar minne hittils 6. mallans taggnings låtar (för träning, eller bara chill å sånt :)) tack på förhand XD

    SvaraRadera