måndag 8 juli 2013

Ny kisse flyttade in ikväll.


Tog en till liten katt som fick flytta in ikväll. Tänkte att det blir nog bra om Murri får en liten kompis.
Men Murri är allt annat än nöjd hittills. Morrar och fräser, den svarta nya katten sitter bara och chillar 
och grymtar mest. Heidi (som vi tog kissen av) hade aldrig hört den jama, så eftersom den bara grymtar
så ska vi kalla den Nöffe, som en liten gris. Har lite underhållning ikväll att hålla reda på kissorna sålänge
 Toni är borta.

Och idag har jag varit brutal-klumppig !
Har varit till Köpmanholmen roendes idag, och när båten skulle fast i bryggan så var det första jag gjorde
 att tappa telefonen och börsen i sjön. Tur att jag hade så mycket kort att det flöt ^^ Har telen på tork och
 hoppas den börjar fungera igen, tänkte jag skulle fota mycket men det gick inte så bra. Och när vi skulle
 hem igen tänkte jag att jag skulle visa mina ro-skillz, det gick ju inte heller så bra, ramlade av bänken direkt
 jag skulle börja ro och årorna nästan i vattnet. Så direkt jag stiger av land så går allt lite fel.

Det var min dag !

7 kommentarer:

  1. Vill inte verka "för nyfiken" men jag undrar om du bor tillsammans med Toni?

    Tack för en bra blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, men ja, sover varje natt här i stan, ingen skillnad fast Toni jobbar natt är jag ändå ensam här. Men har nog adressen i Larsmo ännu. När skolan börjar kommer jag nog att byta adress och ta med mej i princip allt. Har ju alla kläder här redan men t.e.x nån byrå och klädskåp och sånt. Hoppas på att få byta lägenhet oxå till något var katterna kan vara ute. :)

      Radera
  2. alltså på sant!!! Får säkert ihop en 5 års gambel telefon om e kniper...annars så e du svår att få ta i! :)/ mamma...

    SvaraRadera
  3. Ska ni gifta er :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA joo, planerat där kring jul nångång XD :DD

      Radera
  4. har du nå kompisar nå mer?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo no har ja de, fast ser dem int lika ofta mera.

      Radera