fredag 26 juli 2013

So sweet and innocent.

På denna bild ser ni ganska nya köp från Jysk oxå, 2 kuddar och korgen lillkissen sitter i.

Nu får jag nog säga, ihelveti hellder me kissuna vår !
Andra gången de vinkar blommkrukan från fönsterbrädet över sängen, tur att jag fick upp det smidigt.
Ser ni hur oskyldiga och söta de ser ut på bilden, men de är rätt busiga, men jag tycker om dem iaf ^^
Nu blir det vitlöks batong som tröst.

Annars om dagen.
 Idag på eftermiddagen hoppade Toni ur sängen för att hans nya högtalare och spelare till bilen hade kommit.
Hämtade dem från Siwa, käkade lite mat och direkt till Öja för att börja koppla. Blev nog bättre ljud så han var så nöjd.
Efter det så for jag in till stan men tjejerna istället för att sitta ensam hemma. Missade dansuppträdanden jag
 hade taggat för hela veckan :(  Tur att det finns en dag imorgon oxå ! Började gå hem själv från stan lite efter 12.
Ska inte vara dömmande, men det känndes lite läskigt att gå själv genom Skata denhär tiden, man kollar nog runt sig lite mer än vanligt. Men nu ska jag säga gonatt till bloggen iaf !


2 kommentarer:

  1. Du får int va arg på purri, hae fö söt fö he !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jååå kakan, nu byri ja smäll ! :DD Haha

      Radera