torsdag 25 juli 2013

Men jag kysser dig som om det vore din sista, första gång.

Fick bli en Pusu-bild från midsommar helt enkelt.
Oj det är nästan roligt att känna sig lite trött nu ikväll. 
Igår for jag och sova först 5 och vaknade klockan 6 när Toni kom hem. Var vaken en timme och mitt i allt 
var vi vid ABC för att köpa chips, tänk att jag faktist orkade stiga upp den tiden för lite chips.Men anyway...
 Blev lite film och sova tills flickorna ringer att jag ska komma till stan, så steg upp och småstressade iväg.
Så det har blivit kanske 5 timmars sömn inatt, känner för en film nu och sedan sova, vet att jag ändå ska 
upp tidigt imorgon så. Känns som att Jeppisdagarna är i full gång nu, Blossoms mega-rea blir det imorgon !

Och nu publicerar jag detta fast jag inte har någon bild från dagen bara för att Toniiii<3 ska få lite
 underhållning under kaffepausen ^^

2 kommentarer:

  1. bor du och toni tillsammans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, har nog igentligen bott här ganska länge, kanske 4 månader. Men snart flyttar jag helt in och byter adress till hösten, har börjat flytta lite möbler redan från mitt rum i Larsmo, så där blir det pang-tomt snart :)

      Radera