måndag 1 juli 2013

Som en bok man bara skriver när man har slösat varje ord, om meningslösa självklarheter.


Vad gör man när man har för mycket?
Idag sa nog mamma stop till Proactiv, men Nej Nej, jag tycker det fungerar bra så man behöver ju bara 
beställa det lite mera sällan, eller hur? Man ser ju att jag i alla fall inte har brist på hudvårdsprodukter 
+ att det finns mera i Jeppis, men jag är bara nöjd.

Detta är nog egentligen mest tidsfördriv när jag har så tråkigt, 
men om någon annan har lika tråkigt så kanske de orkar läsa mina tråkigheter ! :)
Bjuder på "angst-musiken" jag hör på oxå.

4 kommentarer:

  1. vad kostade allt det där Proactiv som du köpte och varifrån köpte du det länka sidan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer inte allt på en gång för det första, kommer ett paket varannan månad med 1:an, 2:an, 3:an och en mask. Mamma betalar 54€ + frakt 6€, men tycker det är lika bra att man tar vart tredje månad. Och det är beställt från: http://tvshop.com/FI/list/2010
      här finns många olika alternativ.

      Radera
    2. jag har prövat det ett packet för det hjälpte inte på min hud ett dugg så himla besviken kanske var lugnare ett tag men det är skit dyr produkt och den hjälper absolut inte mot acne ! om det hjälpte skulle det ändå var sjukt dyrt att betala 60 € i månaden men sure om din mamma betalar men så bra hade inte jag :(

      Sammanfattning =dyrt=hjälper endast lite syns inte med ögat inte för mig i all fall
      var glad att du inte har acne tjejen du sir bra ut du behöver inte proactiv!

      Radera
    3. Jag har nog själv haft sämre hud med allt smink-klottande o.s.v. så för mig har det nog blivit bättre, ja det är ganska dyrt men endå inte, om man tänker att man ändå får rengöring/peelig, ansiktsvatten och återfuktande + masker. Men alla har ju olika hudtyp så man kan ju alltid föröka och man behöver inte beställa det så ofta som en gång i månaden heller.

      Radera