torsdag 2 augusti 2012

Beställt navelpiercingar !

Beställt nya navelpiercingar idag helt spontant !
Blev billigt och bra när man delar frakten med syrran och allt,
behöver verkligen nya, har slarvat bort alla och har tyyp 2 perus kvar -.-
Skillz bara ! (Y)

Och mitt hår är vått, personer vill ha mig till Attes, jag sku måst peed...
Klockan e ganska myki å ja ska fortfarand stiga upp före 7 imr...
Tror ja skippar de helt enkelt, om man skulle fara och sova istället 
så man är pigg imorgon och senare på kvällen oxå !
De är ju endå fredag (L) !

eller jag vet inte om jag missar något för Emilia och Lina kom från bion först nu, och sekärt far alla hem och så.

Och här på bilderna ser ni 2 som kommer bli mina snart !

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag beställde från Crazy-factory.com !
      Löjlit billit säger ja bara ! :D

      Radera
    2. jo har vari in å kolla förr, men va kosta frakt ? :D

      Radera
    3. Om ja sko veta... Men om man beställer över 30 € så får man 10 % rabatt, så vi fick 4 € billigare. Å då ere ju som att frakten sko va billigare oxå :)
      Jag tog 5 piercingar och de blev liiti på 16 € :)) så det lönar no sej attt beställdär ifrån !

      Radera
  2. Oh,va fin den blåa var! / mamm! :)

    SvaraRadera