onsdag 15 augusti 2012

Jag är född i en spökstad, där alla visste att jorden var platt. Jag växte upp i en spökstad, där torget blir ett slagfält varje natt.

Någon frågade var jag studerar, kanske fler som undrar så skriver det oxå här.
Jag studerar vid Optima i Jakobstad på kosmetolog linjen.
Idag fick vi prova på att lacka varandras naglar, börjar lugnt, 
imorgon blir det klassisk massage. Låter intressant och roligt!
Idag fick vi våra kombi scheman oxå, vissa timmar krockar lite, inte så bra
men ska prova på det och se vad det blir till.

På bilden ser ni mina nylackade naglar och skolkalendern när den är färdig.
Gjorde den snabbt och enkelt, tog massa bilder från bloggen, tyckte det gick lättast så :)


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeapp... men int vet vi ju om vi får böri me he redan... Men no tror ja de tå vi har 4 lektion irad :D

      Radera