måndag 13 augusti 2012

Konfirmations bilder

Okej, har nästan bara bilder på Lina.. Hehh..
Men här kommer lite av det jag fotade igår :)

Som ni ser på 3:dje bilden så ska allt fotas.
Dendär pojken är utbyteselev från Mexioco, lite speciellt så han fick komma med på bild :)

Är fortfarande vid Emilias och vi blir bara flera personer,
har kämpat på med dessa collage väldigt länge... Men det känns som att jag säger
att jag ska sätta upp massa saker men glömmer bara bort det, så därför har jag suttit och damppat på denna dator en bra stund !

T.ex. andra delen av frågestunden ska  nog komma snart !
Vågar inte säga när men så snabbt jag hinner :)

2 kommentarer:

  1. NISSIS PAPP I BAKGRUNDEN PÅ FÖRSTA BILDEN XDXD

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA naaw, die no lika söta båda 2 ! :D

      Radera