tisdag 7 augusti 2012

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN # 1

Ingen video nu... den har laddat i över 1 ½ timme...

Är du oskuld? Såklart den frågan kom först, men tkr int ni behöver veta vad jag har och int har gjort...
kan du finska? Näää, men chatta med Terhi just och föstod allt ! Men int e ja nå bra...
vem var din senaste pojkvän? Colin
Kan du visa outfits bilder? Jepp kan börja göra de, bara ja hinner, är en sådan tidsoptimist på mornarna.

Mera outfits ska komma, tog första jag hittade och satte ihop dem.

Vilken storlek på BH har du? STÖR ÄN TO ! Nää men lagom ;) 75C tyyp ?
din bästavän? Emilia, Lina & Mimmi ! <3
Vilka killar faller du för? Snälla, söta typer ! Int så rikti speciell, omtänksam! Int stör he ju om di ser bra ut.
Vad har du för en kamera? Canon EOS 1100D
Bilden var suddig, så den
får vara liten.
Hur många killar har du varit tsm med? Tå ja gick på 3:an hadd man ju alltid fina förhållanden xD Men såde lite mera seriöst så 1.
hur lång är du? 165 ? Vet int rikit...
hur mycket väger du? Som ja sa i videon, 54 KILO FÖ MYKI xD Var till att böri bantttttt xD (Kom ingen video)
bilder på ditt rum? I ett annat inlägg ja !
skostorlek? 38/39
Ser du på OS? Njää, lite... men när de va i Peking så nörda ja OS xD
Favorit låt/låtar just nu? Gör ett skilt inlägg, men radio musik är ofta bra.
Var hittar du alla dina citat som du har i rubrikerna? Är de låttexter eller? Från huvudet, we<3it och mycket är låttexter ! Ofta internet, andra bloggar ibland ?
Vad är det bästa och sämsta med dej? Bästa... Positiv, random, Cp. Sämsta.... Damppar ganska lätt, iaf på dom som bor i detta hus...
Favoritbutik? Gina Tricot,Wautsi & H&M
Vad använder du för smink? Foundation, puder, solpuder, mascara och ibland eyeliner, läppglans och ögonbrunspenna.
Är du kär /intresserad av någon? Nepp
Om du fick ta med dej EN sak till en öde ö, vad skulle det vara? En person, jag skulle ta Emilia om jag inte ville ha "pinsam tystnad" (hon pratar 24/7) Jag skulle ta Mimmi, om ja sku vila höra massa KONSTIGA funderingar, helt sick xD, och jag skulle ta Lina om ja sku vila göra sjuka random saker, som kan va helt omotiverade ! Roligt på olika sätt skulle det bli ! :)
Trivs du med ditt liv? Jepp, nu under sommarlovet iaf ! Har massa underbara vänner !
Trivs du med dej själv? Gör jag väll ?
Brukar du sporta, isf vad? Dansa, PAUSA, Dansa PAUSA ! Jkg, hösten vintern och våren. Studio Z nu på sommaren.
När fick du din första kyss? Hur kändes det, pirrigt osv? De var väll av kusin ? xD Men annars senare så var de chill, inga känslor utan de bara blev som de blev xD
Var börjar du nu till hösten? Optima, kosmetolog
Hu kan du va så smala som du är? Tror du har sett på fel person xD
Vad tycker du om ditt utseende? ÖÖhh.. int så bra igentligen... på bild kan man ju nog lyckas men :)
När började du sminka dig och varför? Till Mini discon på 3:an och annars ibland på 5:an och hela tiden sedan 6:an frammåt. För att ja tyckt väll att ja blev het me de när ja va liten ;)
tycker du om grodor? SLEJJMO Å GOO !! Nottttt
hur ofta duschar du? Nå varenda dag ofc ! Fast mitt hår mår int så bra av de !
vilket schampo använder du när du duschar? He som finns ve duschen
dricker du alkohol? KYLLÄ VARJE DAG ! Nä men det händer väll..
HEHE.. bubeli-babeli !

var bor du? Larsmo, ganska nära S-market och pappa bor vid strömsholm i Larsmo.
har du haft sex? Földfråga: HAR DU ?
Berätta om dina bästa vänner ? :D Jepp i ett annat inlägg !
Har du gjort något riktigt pinsamt när du varit full som du fått veta efteråt eller som du minns? :P När jag fick mitt knä ur led på Jeppisdagan förra åre... De va lite pinsamt när ja fick veta hu många som hadd sett mej ligg där och skvääk xD Och nu på midsommarn när pappa kom hem och såg att hela huset var ett kaos ! Han viste inte att vi festade där, det var lite pinsamt...
vilka bloggar läser du? Gör det i ett skillt inlägg !
hur tar du hand om ditt hår? Mitt hår måste hata mig, tvättar det 40 ggr för ofta, borsta igenom det och fönar... borde skärpa mig, använder knappt balsam heller..
Går du i friidrott eller sportar du med något annat än dans? :) Nej har inte friidrottat på ett år p.g.a mitt knä som for ur led förra jeppisdagan
HAHA Ojj vad vi var små, hade friidrottat sedan jag var 6, alltså 9 år.
Minns första gången när vi fick silver i Vattenfall, de var mys var väll 12 då kanske xD

Fråga något randomt sa du ;) okejj, måst funder ut nå random dåeh.. känner du någon person som liknar en lemur? Jag är så almänbildad så jag vet inte ens vad en lemur är xD Ett djur ?
har du färgat håret någon gång? isf vilken färg hade du först av allt? Jepp haft brun från början, haft blonda slingor på 3:an, och röda slingor, lila slingor, Rödbrun, brun med svart undertill, och nu 10 cm utväxt som nästan inte syns, och blekt alla vägar...
har du varit utomlands nångång? isf vart? :) 6:an Kreta, 8:an tvinga mamma med meij till turkiet, men jag vägra att fara (dum jag var!!!!) Och 9:an var jag till turkiet ! Nu denna sommar Sverige och när jag var mindre Estland

     vilken årstid tkr du mest om? SOMMAAAR !!
     Heiter papp diin eivor? om int så hald käft! OKEJJJ FELLA !!! Klart ja vet att de e du !

    17 kommentarer:

    1. Du e väl 16?? o du dricker alkohol o blir full???

      SvaraRadera
    2. Hahaha vitsi du e sköön! :D Fattar int riktit didär vissa personerna som allti undrar om man e oskuld eller ha haft sex.. I mean come on.. :DD Å denhär personen över mej... Ede nå konstit me de? Dagens ungdomar dricker då di e 13 å blir av me oskulden då di e 14.. ;)

      SvaraRadera
      Svar
      1. Jåånå int fatar ja vf folk sko måst veta allt sånde, he e ju int naaleis teiras sak... (?)

        Radera
    3. " Vad tycker du om ditt utseende? ÖÖhh.. int så bra igentligen... "
      Nee int alls så har du skitmyki egobilder på de själv på bloggin , så ja tror noo du har ganska så bra självförtroend så int behöv man ljug.. No hate, sejjr ju bara som de e. :)

      SvaraRadera
      Svar
      1. Jag har självförtroende jaa, men he betyder int att jag måst tyck att jag ser världens bäst ut fö de... På bild kan jag nog säga att jag oftast ser helt okejsnygg ut !
        Men IRL :// Njaa int så farligt bra igentligen, som ja sa :)

        Radera
    4. Hej, måst först säg att dehär menar ja som int nå dumt eller nånting. Alla har fina kroppar no matter what! Nu till saken; Min kropp påminner om din kropp väldigt myki, jag kan iof tom vara ennu smalare, å ja ha int lika stor boobsit som du(:D) men väger endå ca 65kg på 165cm.. Nu svara du ju int direkt va du väger utan bara att du väger 54 kilo för myki.. så nu gissa ja då du mena att du väger 54kg?! vilket ja tycker låter väldigt lite.. jag menar kan ju händ ja har mer muskler å allt dedära men om he e sant så vau! Å nu va jag int den som ställde frågan hur mycket du vägde, jag bara börja fundera lite då jag såg hur du hadd svara :)

      SvaraRadera
      Svar
      1. Nej, dedär kilojuttuna har int NÅNTING med vad jag väger, de va bara nånting jag kläck ur mej på videon (som aldrig kom upp).. Men nej väger int så lite kan jag säga.. :)

        Radera
      2. hur myki väger du?

        Radera
      3. Vf sko du måst veta de ?! Men normalt tror ja ??

        Radera
      4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

        Radera
      5. Nu då ni ändå talar om dehär, så måst jag ba säg att jag å tycker att din kropp påminner om min :D haha :)

        Radera
      6. Ja dedär kan faktist va lite sant :D Å liti va kul när du alttid kommenterar Oanonym om vi seir så xD Så myki personligare (Y) :)

        Radera
      7. De som just dehär me bredare axlar och kanske lite mer höften så att säg, som jag tycker vi har precis lika :D Jo aså jag tycker int rikti om anonyma så jag tkr de bättre att säg rakt ut och stå fö de man säger ist, hehe ^^

        Radera
      8. Jaja nämen okej, Nå int va hedee nu rikti nödvändigt av mej att fråga heller men ja bara börja så fundera att ja måsta! Men joo hede ja fatar om he känns löjligt då alla kommenterar som anonym, men ja bruk välja he då ja har int na såndee bloggprofil(?)eller övehuvutage int nå webbaddress(ja så jag va btw den som skrev hede första kommentaren där som all ha nu kommentera på)Ellinoor heter jag så nu eja int mera nå anonym hit:--)

        Radera
      9. Nejmen klart det är okejj att vara anonym, men tex. varenda fråga på frågestunden var av anonyma och klart det alltid är roligt att få ett namn iaf så man kan gissa sei fram eller något :)

        Radera