onsdag 15 augusti 2012

Giraffer kan vara väldigt fina när de svävar på fluffiga moln - Malin Sandra-Sofia Lindström

Funderar på att göra ett inlägg utan bild.. Länge sedan det, men nej..
Nog ska jag hitta något smarrigt från denna sommar !
Nej men jag hittade ju hetaste bilden, därför så kreativ rubrik !
Har igentligen inget intressant att säga, blev Body Attack i skolparken ikväll,
och fääsen vad det var jobbigt idag...Och jag har glädjedans i mitt huvud igen eftersom jag har hittat
en smörgåsgrill i detta hus, det måste vara det godaste på länge, prickikorv, skinka och mycket ost !
Nam nam, kommer ju leva på det nuförtiden.

Men gonatt nu jag vill sova mycket inatt !
Nemen åååååh vilken söt giraff, tror jag har ritat den nån gång...
Visste jag skulle hitta den perfekta bilden :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar