söndag 19 augusti 2012

Bloggar jag läser

Någon ville jag skulle länka bloggar jag läser på Frågestunden # 1
så nu kommer de jag läser oftast !
Detta är då en av mina fina vänner, Lina
jag vill ofć att hon ska uppdatera mera, för jag är hennes personliga stalker.
Men hon bloggar om vanliga saker, men de vanliga sakerna blir riktit bra !
En superbra blogg med fina bilder !

Också en nära vän, Mimmi
Mimmi bloggar också såklart om sig själv, har mycket inspirationsbilder som är jätte fina !
Mimmi har igentligen nästan bara nattinlägg, så det finns ofta något nytt att läsa om nästa dag man vaknar.
Kan vara om igentligen lite allt. Men bra blogg har hon !

www.4-everandalways.blogspot.com

Dessa 4 tjejer Irene (Leif), Martina (Marit), Anna, Olivia (Livva) har en blogg tillsammans.
De skriver mest om dagarna och kommer upp lite inlägg om tips och sånt.
Väldigt fina bilder har dom, de far ofta ut på fotorundor och då kommer väldigt fina bilder upp!
Gå in och kolla !

Tror ändå detta är den bästa bloggen ! Hon har alltid fina kläder, seriöst alltid !
Och hennes inspirationsbilder är riktit fina !
Hon har blivit länkad av blogg.se eller något liknande, 
det betyder att hennes blogg är AWSM !
Jonnas blogg kämpar jag på och läser om vi säger så, låter kanske negativt men det är det INTE !
Det är bara det att hon uppdaterar väldigt ofta och lilla Malin hinner lixom inte med !
Men kollar in den ganska ofta ! Gå in och se vad hon skriver om !
Hon verkar väldigt snäll ! :)
Nicolina har nog den mest random bloggen tror jag, men den är väldigt bra ändå !
Myki myki bilder finns på hennes blogg, riktit het tjej måst ja no seij !
Kolla in den !


Vet inte alls var Soffi har fått sitt bloggsnamn ! Hon kanske bli hyper efter kaffe, vem vet ?
Hon skriver iaf om sig själv och satte ganska just upp en låt som jag äääälskar = bra musiksmak !
Så då kanske ni får lite tips om sådant oxå ! 
Kolla in bloggen, söta bilder har hon !

Vet inte vad jag ska säga om denna blogg, vet inte vem hon är IRL eftersom hon är från Sverige,
men hennes blogg är riktit grym. Alltid fina kläder, och bilder. Hon är riktit vacker !
Inte speciellt gammal heller och har en så pass stor blogg som hon har !


Denna bloggare är otroligt vacker, och har jättefina bilder !
Tyvärr så har hon nästan slutat uppdatera.. :/
Tycker det är väldigt synd, hon är iaf från Sverige och känner henne inte alls !
Men man blir så inspirerad av hennes blogg !

Annars så läser jag också de stora bloggarna som:

Kenzas.se
Kissies.se
Dessies.se
Paow.se
Dennism.se 
(ibland, han trycker ner andra personer så otroligt mycket...)

2 kommentarer:

  1. Jag fråga om du kan göra ett inlägg om all tin kaverina å berätt både bra å dåli egenskape me dem å hur du börja känn di o.s.v. :D

    När kommer he inläggi?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte börja med det idag faktist.. :D Men eftersom jag var vid pappas så hade jag inte bilder på alla o.s.v.. Kan berätta om dem och så, men känns inte så bra att säga negativa saker precis... :/ Men annars kan jag skriva några rader om dem :)

      Radera