lördag 16 februari 2013

Bloggar jag läser !

Först tar vi domhär vanliga kända:
Är och kommer alltid att vara den bästa bloggen, så otroligt snygg tjej !





Patetiskaste bloggen ever, som kränker ner alla och provocerar men man måste ju bara titta in den.


Mycket speciella outfit, tittar mest bilder.


Och lite mindre bloggar jag läser:

En stark tjej från Sverige som har kämpat med anorexi men kommit över det ! Syperfin blogg och person.
Makeup artist från Sverige

Hon har len större blogg från Sverige. Söt tjej

Min trogne vän Liiiiinus ^^ Bilder från igår finns här oxå !

Min andra trogna vän Mimmi som oxå har mycket mysiga bilder från igår !
Hon har jättefina outfits och är snygg !

Hon har oxå jättefina outfits och är snygg







Dehär bloggar läser jag dagligen ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar