söndag 17 februari 2013

Tellement loin de ce monde - So far from this world.

Sverige 0712
Oj vilken rolig kväll igår, först var hela gänget hos Jonas, en såndär riktit chill myskväll.
Senare for jag hem till Larsmo, men så kom Kokkola-folket efter mig för att bara fara å cruis,
myki skitz och blev bjuden på mäccen mat och limsa. Billigt och bra, inte helt fel.

Idag har jag bara vaknat och sett en film, tycker jag gör det väldigt ofta nuförtiden.
Make it happen, det var en dansfilm som var faktiskt riktit bra, men säker för att jag själv tycker om dans.
Sevärd nog !

2 kommentarer:

  1. Vad använder du för bildredigeringsprogram? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, dendär frågan fick jag igår oxå, men denna bild är redigerad i ipiccy.com
      Annars oxå i picmonkey.com & pixlr.com :)

      Radera