onsdag 13 februari 2013

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

Nu kommer svaren till frågestunden, länge tog det att göra inlägget.

Hur lång är du? - 166 cm
Hur mycket väger du ? - Mellan 50-60 nånstans, obekväm fråga... :s
Vikt i somras & nu? - 10-12 kg mindre nu än i sommras.
Oskuld? - Svarar inte på sånt, ni behöver inte veta det tkr jag..
Va tycker du om homona? - Oftast snällare än "vanligt folk", tkr dom nog är söta ! Bryr mig egentligen int så myki vem man tycker om bara man e glad :))

Bh storlek? Onöödig/konstig fråga men c
Hur ska en bra pojkvän vara? Han ska nog vara snäll, omtänksam, å lite galen, våga vara sig själv är viktigt och ett + är det såklart om hane snygg ;)
Tycker du om någon? Njaaäää, tror int de ?!
Förebild(er)? Vet int om jag egentligen har någon förebild, men Kenza verkar så härlig.
Drömresemål? Allt med sol & bad ! Men typ Cypern, och såklart LA & NY

Läser du typ na bloggar från nyykaabi? Njää, int så ofta, Julinas och Angelicas har jag nog kollat :)
Hur långt växer ditt hår ungefär på 1 år? ungefär 15 cm :)
Gör du nått med ditt hår så de växer längre snabbare? Använde ricinolja för länge sedan 3 ggr/vecka det växte mycket då !
Hur sminkar du dina ögon? Ljus ögonskugga längst in, och mörkare utåt, mascara, ibland kajal. ögonfransbörjare OBS OBS ! En ljusare skugga under brynen (puder fungerar fint) och målar brynen lite brunare. Bild nummer 1 är mina ögon när jag använde vitt & svart m.m, och bild 2 sminkade jag Lina, på detta sätt sminkar jag mig ofta. So Malin style ;)

Vad är du bra på ? Svår fråga dethär, vet inte vad jag är bra på... Låter negativ men lite bra på att sy måste jag väll vara eftersom jag har sytt flera klänningar till mig, sydde om en av Linas klänningar m.m... Men int eja ju superbra på de, bara man har tålamod tror jag alla kan sy ? XD
Vad är du dålig på? Jag är ingen höjdare på att sjunga men gör det 24/7 ändå, var som hellst, skolan, hemma, att vara artist i dusch XD
Vad är det bästa/det sämsta med deij ? =) Bästa: Ärlig, kan ju bli negativt men orkar inte med personer som inte vågar vara ärliga. Sämsta: Jag kan inte hålla i pengar och det stör mig ! Dåligt att jag röker oxå, dit far det mycket pengar.....
Försöker du gå ner i vikt/har gått ner i vikt? Du ser smalare ut än i somras på något sätt. Har gått ner ganska myki, men de va inte medvetet och jag försökte aldrig, försöker inte nu heller.
Vilka killar faller du för? Tror int jag har nån skilld typ, charmande pojkar ;) Men int allt för självsäkra /kaxiga som tror di kan få vem di vill, de blir bara för myki ^^
Vad har du för en kamera? Canon Eos 1100D
Favorit låt/låtar just nu? Kent ! Helt klart men ska sätta något annat oxå ! Låtar jag tycker om är detta !

Vad använder du för smink?
Foundation, puder, oftast solpuder på kindbenen, mascara, ögonbrynsskygga. Ibland kajal och ögonskugga.
Är du kär i/intresserad av någon? Intresserad kanske ! ^^
Har du gjort något riktigt pinsamt när du varit full som du fått veta efteråt eller som du minns? :P 
Allt för många gånger, Viktor fick ju en het festbild som var lite pinsam... Men inget jag vill nämna här, men allt för mycket pinsamt har nog hänt ! Även nykter XD Eller på jeppisdaga så pyla jag över att nån hadd stulit min cykel, sprang till syrran och sa att "Pappa kommer döda mig". Int e ja död ännu iaf (A) :)) Men dedär va ju int så pinsamt ^^
Är du riktigt rädd för ngt? :) "Jag är inte rädd för döden, jag är bara rädd om dig, rädd om dig och mig." Nejmen vad är jag rädd för? För att bli vuxen tror jag ? Vill verkligen inte bli 30 +
Vad var det bästa som hände 2012? Klacken, fest tisdagen före skolan börja <3 jävlit kul ! Jeppisdaga, solen var så härlig, att jag var riiiiik ! Eller veckorna efter lönen var bra ^^
Varför är dina vänner så AWESOME? :D Speciellt hode LIIIINUUUUS! XD Jag tycker att Toffe e ganska AWSM ! XDXD Men Liinus no e duå !!!
Perus !

Tycker du själv att du är social? Jo, på fest kan man int få mej att håll käft typ XD Vill bara träffa folk då! Men nog är jag rätt social annars oxå.
Är du nöjd med dej själv? Ifall nej, vad skulle du ändra på? Är helt okej nöjd väll, är nöjd med mina nyckelben, fint om dom syns XD men skulle gärna ha längre hår, vara smalare (vilken flicka vill inte typ) å sånt.
Vilka bloggar läser du? Det kommer i ett annat inlägg !
Röker du? Kan inte försköna sanningen ändå så jag är ärlig, ja det gör jag.
Planer inför sommaren? Fest, sol, shopping, allt som hör till sommaren, vara med vänner och ta dagarna som dom kommer. Såklart lite sommarjobb hoppas jag på.
Hur ofta brukar du drick? Inte ofta, senast var nyår ? Men snart ska de nog bli något kul !
Senaste personen som du hånglade med? Ojoj, saakeli, de nämner jag nog inte här.....
Hur ser ditt rum ut? Ni kan se mitt rum HÄÄR [LÄNK]
Vad har du för drömmar efter att du gått ut kosmetolog? Ingen aning, måste satsa på att gå ut först.
Favorit outfit. Här är lite bilder och kläder jag trivdes i.


4 kommentarer:

  1. Vem hånglade du senast med ? ÄHÄHÄHÄHÄHÄÄH XDXDXD JAG MINNNS , JAG MINSS!!! HÄÄHÄHÄHÄH XDXD

    SvaraRadera
    Svar
    1. EI VITTU !!!!!!! XDXDXD Döööör XDXD

      Radera
  2. Haha, rofla åt dedär ''pappa kommer döda mig'' xD alltså sori sori men!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tur ja lever iaf ! Int va de såå falit i slutändan, bara en ny ped som va bort XD ^^

      Radera