torsdag 28 februari 2013

Jag känner hur ditt hjärta slår, mot klänningen jag bär.



Ny klänning jag inte visat på bloggen, bättre bild nångång ?!
Igår var det då fest vid Solhaga i Esse, uppdateringen var ju väldigt dålig igår så tänkte berätta lite om kvällen.
Började att komma hem från Vasa och stressa för att lite folk kom hit, och direkt jag var klar for vi iväg.
De hade jacuzzi där så blev några rundor i den. Autogrilli nuggets med Mäccen Mc. Feast dipp
KÄRLEK ! <3

Kom hem först för 1 timme sedan, blev att fara på tupplur till Philles bara för att vänta på att abc skulle öppna,
men det sket ju sej lite i slutändan, så vi for tillbaka till Solhaga för att chilla där lite, kaffe på Edsevö Neste nu imorrn.
(HELLYEAH)
Det var då min gårkväll/natten/morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar