måndag 4 februari 2013

Visioner i mitt huvud när du ler, jag hittat någonting vackert. Vänner, ser du vad jag ser ?


1. Är du singel? Jepp
2. Är du lycklig? Njaee, inte så värst ?! Har inte kommit på det än..
3. Är du uttråkad? Ganska, df gör jag dethär.
4. Är du ledsen? Njejj
5. Är du italienare? Nopp
6. Är du gravid? Nää
7. Är du full? Neij
8. Är du en cooling? Alltid ! ;)
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nejj

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men en crasch ;) Hehh
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnade? Jåå
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Juh ?!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nää
6. Har du haft en hemlig beundrare? Haha, någon kommenterade ju med namnet hemlig beundrare <3 en gång, så kanske XD
7. Är du kär? Njä, tror int de.. :)
8. Vill du gifta dig i framtiden? Vet ejj

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
2. Hår eller ögon? 
3. Katt eller hund? 
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar?
5. TV eller Internet? 
6. Coca-cola eller Pepsi? Inget
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Lite variation
8. Pengar eller lycka? Men pengar kan va kul, XD Ojj vad jag låter hjärtlös
9. Dag eller natt? Eller båda
10. MSN eller mobil? 

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jah ?! När jag var mindre
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja..
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Njää, det tror jag faktist inte.
6. Ätit en hel tårta? Nej, men en halv @Mimmi XD
7. Gjort bort dig offentligt? En eller 1000 gånger ?! JAA !
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Njee, men velat hålla kontakten mera. 
9. Gråtit när ett husdjur dog? Tror det, misseeeen ;(
10. Velat försvinna? Någongång ja.

Vad såg du på tv sist? Minns int, tv e blää.
Vems blogg läste du sist? Josefine Anderssons
Vad åt du sist? Godis <3
Vem pratade du med sist? Nån här hemma/Lina
Vem ringde du sist? Heidi/Lina
Vem messade du sist? F
Vad läste du sist ”bok”?  Måste läsa en bok till modersmål så börjadde på Montecore, en unik tiger (SKITBOK)
Vem pussade du sist? Hu sko ja minnas ?!
Vem kramde du sist? Hu sko ja minnas de hlr ?!
Vem bjöd du sist på något? Lina, Kaffe ?!
Vad köpte du sist? Godis ^^
Bara för att jag har tråkigt PUSS&KRAM !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar