lördag 23 februari 2013

Kvällen slutade med Malin bakom ratten.


Gårkvällen slutade med att jag körde bil, undrar hu rädd folket egentligen var när mätaren började vis 90/100 och jag aldrig
 hade suttit bakom ratten förr. Men vi var ju på isen så värsta som sku ha kuna händ var ju att fara in i nån snöhög.
Kommer nog bli en rallyförare av mig ska ni få se ! Det var jätterolit! :D
Blev ju ganska sent så är supertrött fast jag ju stigit upp... Men då får jag väll bara säga, Yolo ;)

Denhär låten är ju så otrooligt skit så den blev jävligt bra, spelades hela kvällen i bilen XD HAHA tiider !

8 kommentarer:

  1. Varför har du egentligen börjat röka? Eller vad fick dig att börja röka? Förstår inte varför man slösar pengar o hälsa på såntdär skit...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ehm... Jaa, nu efter märker man ju hur dumt det är.. Och kan nog ångra det ibland.
      Mina föräldrar har rökt förr och syrran gör ju de så sekärt världen runt omkring ?!
      Har ju alltid feströkt å så råka det bli lite mera än på fest ? Så börja de väll... ?

      Radera
    2. Att skylla på att man börjar röka bara för att de runt omkring en röker är bara ett tecken på en svag vilja...

      Radera
    3. Kanske jag har en svag vilja isåfall, för int vet jag hur jag börja ?
      Int var de ju så att ja en dag tänk att heyy funny nu ska jag bli rökare föfan !
      Så he bleiv ju no ba så... But it's my own bussiness !

      Radera
    4. Tycker att de e ganska konstigt att förstå värför folk röker???, det är ju en social grej. Och vadå svag vilja man bedömer alternativkostanderna för att röka/inte röka och kommer fram till att man vill röka. Kanske det för dig betyder mera att vara i form fysiskt och att spara pengar medan andra prioriterar andra saker....

      Radera
    5. så du menar att man inte kan vara social om man inte röker då?

      Radera
    6. Halååå folkz, slut ti whine åpåå nu, de gör endå itt nån skillna !
      Bara min åsikt men :))

      Radera
  2. Okej, har lite svårt att tyda din stavning. Ingen i dagens samhälle, i vilket man ej kan öppna en tidning utan att få läsa om tobakens negativa effekter, börjar röka endast för att de anser att de har råd. Det är helt enkelt en fråga om grupptryck, endast på 50-talet så rökte folk för att det var ett tecken på att de var rika.

    SvaraRadera