onsdag 5 december 2012

Hur kan någon hata så mycket i denna värld?

Hold your friends close, but your enemies closer.

Vissa personer är inte så starka nog i denna värld, tyvärr. Men varför ta ut det över andra.
Dehär fungerar inte för att trycka ner mig, de bara e så. Jag bryr mig egentligen int va andra tycker.
Visst, jag är inte snyggast i denna värld, har de finaste kläderna eller kroppen men de betyder inte att jag
skriver massa skit till andra personer för det. Tur denna gång att allt dethär var till mig, tänk om de sko ha varit till en person som blir lätt sårad och bryr sig om vad alla andra tycker. Han eller hon sku kuna bli riktigt föstörd av de. Men snälla, bara för att du själv är svag behöver du inte försöka dra ner andra med dig.
Förstår int änns hur någon orkar sätta sådan energi på en person de hatar så mycket.  
Själv kommer jag inte hata denhär personen, kommer nog mest att tycka synd om henna eller honom.
   
Med dethär vill jag säga, ta hand om varandra och visa respekt till de du älskar.
xoxo, Malin
Nu kanske jag kommer få ännu mera elaka kommentarer, 
men dethär är jag och jag kan bra leva med det.
Så ede, å så kommer det vara.
 

13 kommentarer:

  1. ny satan ska ni hald käfta.. om int ni har na ader ting sej ti Malin en allt skiit. Malin får va exakt som ho vill å sii uut som ho vill.. å om ni int tål he så ska ni int läsa hennas blogg.. hennas blogg å hennas liv.. he ba så!

    SvaraRadera
  2. I'm ashamed of the human race,omg...den/dom som har skrivi dihär komentarena måst ha jävligt dåligt självförtroende och må fruktansvärt dåligt.

    SvaraRadera
  3. Ganska roligt endå att någon håller med mig, mitt liv, min blogg, none of your business !
    Tackar <3

    SvaraRadera
  4. int för att va en dåli männsko nu ije men, he kan faktiskt ligg na i e va folk sgr. men you were born an original, dont die a copy! myki folk ba som lås va nade än die, bra att du e dej själv iallafall, ha en bra dag all hej!

    SvaraRadera
  5. VA tänker folk med? har de inget bättre för sig än att kränka/trycka ner en person på detta sätt! Skäms! MALIN DU E BÄST <3

    SvaraRadera
  6. Domde som har skrivi domde skit kommentaren kan no knaper se, Malin e söt <3

    SvaraRadera
  7. det säger mest om personerna bakom kommentarerna... alla vågar inte vara som du och då är det ren och skär avundsjuka!! <3

    SvaraRadera
  8. No ska folk vara patetisk.. Att måst försök tryck ner på andra för att själv må bättre. Vad e nu he fö nå vits! Mår man så dålit så man måst ta ut he på andra så sejr jag bara, snälla människa sök hjälp! Alla e vackra på sitt EGET sätt, finns int en ända lika person som en själv i hela världen och tur e nu he. Malin due fin som du e och du ska göra he du själv tycker/vill och int hör på andra! :) KRAM!

    SvaraRadera
  9. hallå folks... kolla tidpunkten, så e de väl en och samma person som kommenterat, , nån som inte gillar Malin, men det är isåfall hans/hennes problem, tydligen ute på landet! För att döma av dialekten! Vad är det då att bry sig om en stackare av alla som känner Malin! Stå upp för vad du är! Kram!

    SvaraRadera
  10. Malins pappas kusin18 december 2012 kl. 00:03

    Inte lätt att ha en dålig självkänsla / självförtroende. Då brukar men behandla andra så här. Kan ju hända att DU rent av är avundsjuk på Malin?? Det krävs ju förstås en stark person att erkänna det, så jag förväntar mig inte få ett sånt svar. MALIN: Hald flaggo på topp å vara ALDER na aader än de sjölv. Riktiga vänner tar en som man är, och dom som inte kan göra det, är inte ens riktiga vänner, Enkelt. Livet är allt fär kort för att kasta bort tid på loosers. Så hee så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, tackar Malins pappas kusin...xD HAHA :D

      Radera