lördag 15 december 2012

No 5: Åtta bekännelser.

1. Hatar att fylla i en diskmaskin, tkr det är jätte-äcklit, gör det bara om jag riktigt måste !


2.  Jag älskar skor, sku kuna köp hur många par som hellst om jag sku ha råd.


3. Egentligen vet jag inte om jag tycker om julen så mycket, stressen och man vet aldrig vad man ska köpa och sånt, julmaten är inte så god alltid heller, äckliga morots- och kålrotslådor, bläää :S:S


4 Okej, jag är inte blyg, men har kanske int alltid så myki ti säg och berätt.


5. Jag saknar värmen, Turkiet och Kreta, vill ut i världen igen, å int sitta inne i kalla finland och tröga.




6.Har blivit riktigt fast i Alina Devecerskis nya album, och jag hör på lite annorlunda musik ibland.


7.Sjunger ofta, speciellt hemma, fast de int låter så super men xD


8. Jag tycker navel piercingar ät jättefina, fast ja bara har en perus enkel här men..

5 kommentarer:

  1. yum yum XD lite hår vid piercingen XD

    SvaraRadera
  2. Gud vad jag känner mig lättad, trodde jag var den enda kvinnan i världen som hade hår på magen! Grymt fin piercing :)

    SvaraRadera
  3. OJJJ NEEEJ ! Jaa de no bäst att int ta närbild av masun..............
    Men nåjaaaa...... XD

    SvaraRadera
  4. Anonym1: alla har hår på magen ifall du int vissta...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen, int e nu de nå nytt heller så :))

      Radera