måndag 24 december 2012

Mina Julklappar !

Allt detta fick jag av mina tjejer, underbara är de !
Roligast var ju nog mini luffarshack shotsglasen ! Lina känner nog mig väl ? xD höhö
Nagellack, och om man failar så nagellackborttagningsmedel, polkagriis och en sötiskula !
Finaste julgransskon, halsband, fotsalt och MUKKE kärlek <3 
 Sen av släkten fick jag nog rätt så mycket pengar, codepresentkort tusentals par sockor xD
Vantar, mycket choklad, mammas tomte kom med Proactiv, mopon och datorn var en del av julklapparna.
Och lite duschsaker, tror jag har minnsta allt.

Men nu är man ganska mycket rikare, och fina saker har jag nog fått, datorn är väll ändå 
bäst så det inte laggar mera ^^

God jul på er nu !

2 kommentarer:

  1. ååh vet du nå varifrån shotglasen e ? :):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njee, Från Tammerfors en konstig butik sa Lina :)
      Fanns flera olika "spel" Men die riiiiiktit små.. :)

      Radera