söndag 16 december 2012

Önskeinlägg: Mitt rum !


Lite skor, men nu ligger alla över hela golvet för att syrran behövde sin hylla till
den nya lägenheten.






Tavlor som jag gjorde på bildkonst till slutarbete


Kompifoto 2011 <3






Sötisar, nu är tavlorna och bilderna översäckta med detta underbara......... I <3 Scan burger XD

Såhär ser mitt rum ut när det är städat = inte så ofta...
Kläder lite här och där är väll vanligast i mitt rum annars :D
Men nu har jag iaf visat mitt rum, någon som frågade efter det för lääänge sedan.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. SSSSSCCCHHHHYYYYY, de e gamla bilder XDXDXDXD
      Men dåååå hadd ja städa :D HAHA men de e no ganska fint nuå menn :D

      Radera
  2. va duktig du e, skit snygga tavlor :)
    Riktigt kiva rum har du!

    SvaraRadera
  3. Vet inte om ryktet stämmer, men Scan-flaggan lär ska ha stulits från Neste Permosvängen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har int norppa den därifrån iaf :S:S
      Syrran & hennes kaveri hitta den tåra ve vägin, å sen fick ja den....
      Men de låter ju int så bra :S:S
      Nu får jaju skuldkänslor när den e ve mitt mitt i allt ;oo

      Radera