torsdag 20 december 2012

Paniken som uppstod när...

bild från lillajul !
Ikväll har jag sovit från 6-9 ungefär. Sen när jag vaknar klockan 9 så tänker jag bara,
Fuck ! Nu har jag missa bussen, vet int va ja ska ha för klänning på mig, hur ska jag hinna fixa håret....
Hur hade jag tänkt ha håret ! Det är lixom julfest i Optima imorgon...
VILKEN BUSS SKA JAG TA NU ?!?!
Trodde lixom att klockan var 9 på morgonen, slog en snabb signal till Lina, 
det var lika tyst i huset som det brukar när alla har farit till skolan, jobb o.s.v...
Tänkt böri rop till Mamma att vf har du it väckt mig !
Såg att jag hade 40 minuter på mig, men måsta no fara på tobak så ja kuna lugna ner mig...
MEN, då märkt ja att kl e 9 PÅ KVÄLLEN !
Börja sådär småchill igen då å tyckt ja va mest dum i huvu...
Så nu vet alla hur myki IQ jag har...

En vanlig kväll hos Maggans alltså XD
Men har så panik över att jag kommer försova mig imorgon sekärt, är ganska bra på det lixom...
Så nu blir det duschen och sova igen så jag orkar stiga upp klockan 6 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar