lördag 29 december 2012

Jag tror att jag är mera kär i kärleken i sig än i dig. Förlåt.



Det är länge sedan jag hade över 900 som tittade in på min blogg/dag.
Roligt, har förståss spammat lite oxå men.

Kom iaf från Linas ganska just, var först och skrinnade med Mimmi och Lina och sen sydde jag 
om hennes klänning ganska mycket. Eller sydde in den heter det. Det var kaffe-mys och sånt.
Senare kom Rami, Jonas och Alex dit. Vi såg en skräckis som hette Vanacy (?) tyyp.
Själv tyckte jag den inte var så jätte jätte bra, men helt okej :)
Nu har jag oxå fina nyås-naglar som glimmar ! Tycker verkligen
 om att lacka naglarna hela tiden verkar det som :)

Nu ska jag somna till lite PLL ! Gonatt.

2 kommentarer:

  1. Får du betalt för att laga videobloggar med videofyme? Lagar ett acount, å de står ju något om att man tjänar pengar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejj tjänar inget alls på min blogg, har det mest 4 fun !
      Som minnen till mig själv oxå :)
      Men visst, säker går det att fixa det på något vis, men det är
      inte det som är poängen med att blogga för mig :)

      Radera