torsdag 16 juni 2016

De kallar mig galen älskling men hämnden är ljuv, man måste vara frisk för att bli sjuk.


Ååh igår körde vi årets första bollglass ! Kunde verkligen inte bestämma mig så de blev två. Lemon-lime och hallonsorbet. Inte dåligt de. Tidigare var vi också och se JKGs genrep inför gymnastikfesten och oj va dom var duktiga! Man blev riktigt glad av att se på.

Annars så börjar nån flunssa komma smygandes... Eller den är nog redan här, hittade en febertemp i jobbet igår och den visade 37.1, men de var nog inte det värsta utan värken (?). Hade ont i min rygg, halåå, jag är 20 bast då ska man inte haa såå. (Ålderskris) nejmen har ätit värkmedicin på löpande band och det känns redan lite lättare :)

Fredag imorgon också, tror inte jag är ända som hurrar! Fast jag jobbar lörda men de e nog inte så farligt, semester om mindre än 1 vecka ! Men nu ska jag se nån serie elr liknande sååå chiao amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar