söndag 12 juni 2016

Som en bok man bara skriver när man har slösat varje ord, om meningslösa självklarheter, meningslösa ord.





Igår var det släktträff på tapeten, igentligen var det inte alls min släkt eftersom det var Kristians kusiner m.m.
Men det grillades och åts massor med mat! Sedan ännutill massor med tårta och godheter. Trodde jag skulle spränga där ett tag. Hehe. Men de va nog helt okej tråkigt. Näjjmen man kände ju inte så många eftersom vissa var från pörtom och någon ända från sverige. 

Här får ni se massa selfies på mig också före släktträffen, men ja e inte riktigt någon hejjare på dee... Men har börjat tänka att jag måste ha något att smälla upp på bloggen. Och så är jag tydligen för egoistisk för att inte hitta något annat objekt än mig själv ! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar