måndag 20 juni 2016

Hjärtat blir aldrig fullt, en livstid ska få plats där. Allt det här och mer, det vi förlorade det vi vann.



Oj nu är vi påväg hem från Vasa. Dagen började 04:35 för lite jobb, endast 5 timmar så det var skönt OCH NU HAR JAG 4 VECKOR SEMESTER! Fatta hur skönt, men hjälp vad ska man göra om dagarna? Jobba är ganska bra tidsfördriv, det kan nog ingen argumentera emot tror jag. Men såklart skönt med ledigt, blir högst antagligen mycket slappas i solen eftersom jag älskar att vara brun och nu känner jag att jag hänger lite efter :( Solen måste fram nununu! 

Annars så har dagen spenderats i Vasa, köpt ännu mera kläder, hupps. Igår blev det en hel del också. Men jag fyndar på loppis, mycket billigt och bra. Förut kunde jag inte tänka mig något annat än det som var nytt men det har ändrat med åren. Så ca. 20 nya plagg får flytta in i mitt skåp efter de åkt genom tvätten ! Najs. Materiell lycka ❤
Faktist så hade första tvätten torkat imorsse (jättekul info) så hela jag är påklädd med loppisfynd, och det skulle man nog inte se! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar